torsdag 13 augusti 2009

Ryck upp dig!!!


Nä, färdigångestat för denna gång! Nu skall jag glädjas åt mitt ganska stora utbud av tid. Denna bristvara i detta ganska snabbsnurrande samhälle. Har ju ett startdatum för jobb nu och då blir det nog lite annorlunda!

Igår hade jag tid att efter strålningen (som gick så fort att jag nästan inte märkte att jag var där, inte en peruk så långt ögat nådde!!!) fika med Matilda. Mysigt värre! Hann oxå hjälpa Dennis att med pojkarnas hjälp röja ur garaget så att plats kunde göras för båten som tyvärr skall säljas.
Jag hann storhandla, morgonpromenera samt träna på gymmet. Kvällen avslutade vi med en ganska dålig film, men ändå!

Idag skall jag hinna umgås med Sara-Sara som gör sin AT i Jönköping men är här för Way out west. Skall bli finfint detta! Jag skall oxå hinna med en joggingtur med Dorthy, en gammal arbetskamrat. Sedan, när kvällen kommer skall jag vara alldeles ensam hemma, Dennis är i köpenhamn och pojkarna är som regel ute vid den tiden av dygnet, vampyrer ni vet... Undrar om jag skall hyra något riktigt sockersött och kanske proppa i mig massa sådant oxå?

Tack urcellen och moster för kommentarerna, det värmer när orken och motståndskraften inte riktigt är på topp! Nä, nu skal här stålsättas å det vilda och jag skall in i strålningsgrytet med högburet huvud och leka att jag är där för att de som jobbar där inte skulle ha något att göra annars!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar